Click-it

Followers

JOIN / BE A MEMBER

Be a MEMBER to GUGURL and let us know when is your kids birthday and we will send a Birthday Pack Full of SURPRISES on your Kids Birthday!!!

Friday, October 22, 2010

Gempur TASKA





Gambar sekadar hiasan tiada kena-mengena atau sangkut paut dengan mana-mana sekolah.



Pening jugak nak cari Taska kat Putrajaya nih. Pelbagai skop dan aspek nak tengok dan pertimbangkan. Bagi aku yang kerja 8.30-5.30 ni dan kadang2 tak tentu masa agak pening la jugak. Currently 'Aqeelah & Afeeqah tinggal di Taska MoF (sebumbung dgn aku) so agak senang la... TAPI

Next year 'Aqeelah dah 4 tahun so kena transfer dia ke playskul yang belajar basic ABC, 123, Spelling, Reading & Iqra'... huhuhu dia pun dah pandai tiap2 hari request nak ke skul ABC. Jgn terkejut kalau skul sekarang ni dia sendiri gelarkan skul TV.... tapi untuk adik dia Afeeqah mungkin masih ok lagi. So agak dalam pencarian jugaklah aku beberapa hari ni....

Mommy pening la kakak...............!!

Ingat nak sambung dia di CIC semula tapi cari environment lain la.. so aku decided nak hantar dia ke Laman Cerdik (LC) sebab aku dengar sistem yg digunakan dalam pembelajaran agak bagus dan penuh terisi untuk pembangunan fizikal rohani dia..

Tapi don't worry mummy still looking for the best skul for you, 'Aqeelah...

p/s: Terlalu banyak Taska / Tadika di PUTRAJAYA nih! I'm lucky.....

No comments: