Click-it

Followers

JOIN / BE A MEMBER

Be a MEMBER to GUGURL and let us know when is your kids birthday and we will send a Birthday Pack Full of SURPRISES on your Kids Birthday!!!

Thursday, March 31, 2011

Sayonara MoT (November 2007 - Mac 2011)

Salam Sejahtera,

Tuan/Puan,

Saya ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan ribuan terima kasih di atas kerjasama yang diberikan sepanjang saya menjadi ABRO/PPB untuk Kementerian Pengangkutan dan agensi di bawah B/P.28 dari November 2007 hingga 31 Mac 2011.

2. Sebagaimana ungkapan "Saya Yang Menurut Perintah" maka saya telah diarahkan bertukar portfolio mulai 1 April 2011 daripada MoT ke NRE. Oleh itu saya ingin menyusun sepuluh jari mohon dihalalkan makan minum semasa mengikuti sebarang mesyuarat yang dianjurkan oleh MoT. Keterlanjuran dalam berbahasa juga dipohon ampun dan maaf.

3. Terima kasih sekali lagi kepada tuan-tuan kerana memberikan saya pengalaman sebagai ABRO yang tidak akan saya lupakan sebaliknya menjadi pemangkin di masa akan datang. Insya'allah di lain ketentuan kita pasti akan bersua.

Sekian & Sayonara.

p/s: Enjoy & Good Luck on your Budget Screening for 2012 with new BRO & new ABRO!!

Effieza Binti Mohd Shariff
012-3617091

No comments: