Click-it

Followers

JOIN / BE A MEMBER

Be a MEMBER to GUGURL and let us know when is your kids birthday and we will send a Birthday Pack Full of SURPRISES on your Kids Birthday!!!

Wednesday, January 11, 2012

Nur 'Ain Afeeqah & her Best Friend


~Ain & Auni~


Hahahaha this time around entry pasai anak aku; Nur 'Ain Afeeqah Binti Mohd Azhar and her best friend Tg. Auni. Actually aku dapat report dari Penjaga kat Taska so called "teacher".. diorang ni ada KLIK! Actually ada tiga orang sebenarnya TAPI yang sorang (Faqiera) tak nak bergambar maybe mood hari ni tak baik... anak aku puas pujuk kawan dia tu untuk bergambar TAPI tersenyum2..... tersengih2... ajer!

Hari2 nak bawa bekal untuk Auni... dr jauh nampak Auni dah jerit "Mummy, Auni!!!" - kalau sampai skul nampak Auni duduk depan TV, mesti nak duduk kat sebelah Auni; nyanyi2 dengan Auni... kuang3x

Kat umah pun sama, asyik Auni ajer yang dia sebut... nanti ada masa aku upload gambar diorang THE LITTLE 3 STOOGES ok... tinggi lebih kurang cuma anak aku yg paling kurus... yg paling putih Auni dan yang paling comey Faqiera! Rambut dorang pun sepesen ajerr KERINTING... itu yg kelakar tu. Pandai betul diorang berkawan...

Hari ni entah apa demam nak pakai BAJU KURUNG!!! Ikutkan ajer..

No comments: