Click-it

Followers

JOIN / BE A MEMBER

Be a MEMBER to GUGURL and let us know when is your kids birthday and we will send a Birthday Pack Full of SURPRISES on your Kids Birthday!!!

Friday, January 27, 2012

Maulidur Rasul SALE

Stay ALERT!!!! I'm going to let go my lil 'Aleesya baby carrier / car seat brand HALFORD color Black/Red. I'll upload the pic soon and the price offer!!! Once confirm the SBPA and I've found the right new car seat, I will launch the MAULIDUR RASUL SALE...!!!

hahaha since SBPA dah kena tangguh so aku nyer Maulidur Rasul SALE terpaksa ditukar / diubah kepada Jamadil Akhir SALE.... yee haa..!!! (sebenarnya hati ini sedih jugak, apasal lambat sangat nak dapat gaji SBPA nih.. takpelah rezeki itu tetap ADA kerana ALLAH itu MAHA WUJUD dan mengatur yang terbaik untuk setiap Hamba-Nya yang sentiasa tunduk dan sujud kepada-Nya... hehehehe

Sebagai info tambahan kan... :

HALFORD BABY CARRIER / CAR SEAT (0 - 12m)

  • washable
  • cuma sun roof dia (hehehehe ayat x boleh blah) loose sedikit tapi still boleh guna

if let say korang ada / berminat dengan Halford Cosmo DX Travel System (klik Halford) lagi best antaranya:

  • 5 recline sampai baring pun boleh sesuai untuk baby yg baru lahir.. tegak sesuai untuk baby yg dah boleh duduk (explore pemandangan)...
  • carrier boleh diletak terus dalam stroller let say baby tertidur dlm carrier & korang dah pun sampai ke shopping complex (hehehehe) angkat je carrier sambung tido tanpa gangguan dalam stroller... function ni paling aku suka..
  • Stroller boleh dilipat secara payung (menjimatkan ruang dalam bonet kereta (yg ni pun aku suker... kalau sebelum ni stroller yg aku beli sumer makan space sampai hubby pun bising! Tapi sekarang tak yah suruh loading, dia dah loading stroller hehehe)
Tengoklah kalau ada rezeki dan korang pun memang nak beli pakej aku tolak la carrier & stroller HALFORD tu tapi kalau korang nak carrier je pun takpe no problem!

So just wait end of APRIL / Jamadil akhir ok.... insya'allah aku dengan ikhlas nak let go. Price ikutkan kalau korang search harga HALFORD Carrier / Car Seat and HALFORD Stroller (klik Halford tuuu...) korang sendiri tahu berapa harga dia... tapi aku ikhlas akan tolak separuh dari harga yg korang tengok tu... korang propose harga kat aku, then aku akan timbang2kan... win win situation!

Aku dok PUTRAJAYA... kalau nak tengok dulu baru puas hati pun boleh. Salu aku jual kat org, aku soh dorang dtg n tengok sendiri baru aku jual.. n bagitahu dulu bila nak dtg tengok sbb aku akan make sure Halford Cosmo DX Travel System aku dlm keadaan yg baik dan bersih sebelum hand over...

panjang lagi masa korang search n pikir2kan dulu...

No comments: