Click-it

Followers

JOIN / BE A MEMBER

Be a MEMBER to GUGURL and let us know when is your kids birthday and we will send a Birthday Pack Full of SURPRISES on your Kids Birthday!!!

Wednesday, April 6, 2011

Huhuhuhu Gugurnya Bonet Gen-2

Sangat SEDIH................

Pagi ni lepas dpt kebenaran dr Boss.. aku gi Presint 9 kat Flat Fasa 2 tu gi bayar School Fees Aqeelah... selesai aje nak balik ke ofis tu... huhuhu nak keluar dari parking... tengah reverse....

DUM!!!!!!

Aku dah nangish dah time tuh!!! Terkejut seberuk2nyer... nengok kat cermin belakang huhuhuhu spoiler dah terjungkit!!! Argh... tak keluar kete terus capai HP & call En. Hubby (yg kat Kuching)...

Sambil teresak2 menangish..... "Yang... saya accident!!! bonet belakang dahterlanggar tembok....!!!"

Puas la En. Hubby menenagkan aku...!!! Dia kata adat la tu.... sebab macam dah boleh agak coz sensor belakang kete Gen 2 tu tak ada... uwaaaaaaaaaaaaaaa...!!!

Yang penting aku tak ada apa2, tak langgar org, tak langgar kete lain dan Baby dalam perut tak apa2.... uwaaaaaaaaaa aku masih TERKEJUT!!!

Puas aku mengumpul kekuatan kembali untuk drive balik umah hantar kereta.... aku call Boss bagitahu aku accident & nak blk anta kete..!! Bos aku bg permission..

Balik umah aku drive ok jer.... penuh berhati2... mesti ramai org kata especially lelaki out there.. "tengok tu pempuan drive... habis belakang kete..!!"

Sampai umah puas aku cari CAMERA and time2 nih la entah mana KAMERA tu dudok plak.... (nak claim insurans)... aku keluar umah tengok cousin aku dah sampai... (mesti En. Hubby minta tolong tengokkan!)

So, dia kata tak lah teruk TAPI mungkin juga teruk sebab nak tarik body bonet... uwaaaa.... (berapa pulak kosnyer itu..!!)

Sehingga kini aku masih TERKEJUT...!!

No comments: